2007. december 31., hétfő

2008


Mindjárt 2008. Juhéj. Ennek most örülnöm kéne? Azt hiszem, azért nem szeretem a szilvesztert, mert számomra annyit jelent, hogy az egyik borzalmas évet követi egy újabb, és már feladtam azt, hogy reménykedjek abban, ez talán jobb, más lesz. Mert eddig vagy rosszabb lett a helyzet, vagy stagnált. Ezért nem is bulizom ilyenkor. Egyrészt mert olyan, mintha kötelező lenne, másrészt miért kéne megünnepelnem, h jön egy újabb vacak év? És vizsgaidőszak is van, ami csak még inkább erősíti letargikus hangulatomat. Mások a karácsonyt utálják, megint mások a születésnapjukat, én meg a szilvesztert. Van ilyen :) Bár még nem találkoztam másik hasonló lököttel, aki szintén utálná az év utolsó napját... Inkább az elsőt szokták, mert akkor a másnaposság, bevillanó őrült fogadalmak, és a másnapi munka súlya alatt az ember az egészet a pokolba kívánja.
Na jó, én meg abbahagyom a filózást a semmiről :D
BÚÉK mindenkinek...
Bye
ZoSo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése