2010. augusztus 13., péntek

Ismét idézetek

Nem látunk, nem hallunk, nem beszélünk, de ezen elvek hirdetői vajon miért hiszik, hogy ettől pokolian okosak? Mindenesetre az álláspont kényelmes: én tudom ám, hogy mitől döcög a szekér, és nekem ez untig elég is. Majd éppen én szedegetem fel a göröngyöket az útból? Fenét, még áthajthat rajtam az ostoba kocsi.
Vavyan Fable

- Az alkohol nem visz be új jellemvonásokat, csak felerősíti a meglévőket.
- Ugye? Akit meglep valakinek a részeg viselkedése, az józanul se figyelt rá!
Vavyan Fable

Mindenkinek megvannak a saját szempontjai, amelyek megakadályozzák, hogy észrevegyék a másokét is.
Alexandre Dumas

- Szerencsés ember: nem paranoiás.
- Annál is szerencsésebb: tök hülye.
Vavyan Fable

Az irigy ember élete a legszörnyűbb. Hiszen kénköves, pokolbéli gyűlölet fortyog benne, elsősorban önmaga iránt, s ezt kell átvinnie másokra, hogy kibírja a kínkamrát, amelyben sínylődni kényszerül: önmagát.
Vavyan Fable

Tudod-e, hogy nem a hülyék kérdezgetnek folyton, sokkal inkább a gondolkodók?!
Vavyan Fable

A tölgyről a régi levelek csak akkor hullanak le, mikor a fiatalok már hajtani kezdenek. Pontosan ez történik erős szívben a régi szerelemmel: már meghalt, de még mindig tartja magát, csak egy más, új szerelem tudja eltávolítani.
Ivan Szergejevics Turgenyev

Igazi csókot akartam, olyat, amire érdemes visszaemlékezni, de rég megtanultam, hogy ne legyenek elvárásaim a búcsúkkal kapcsolatban. Nincs rájuk garancia, és nem is ígérte meg őket senki. Már az is szerencse, sőt áldás, ha az embertől egyáltalán elbúcsúznak.
Sarah Dessen

Nekem most menni kell.
Hogy szerettelek, érzed és tudod,
de örökségül még egy jó tanács:
Ne álmodj, kedves, az ébredés fájni fog.
János Árpád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése