2012. április 24., kedd

Normális bejegyzés (vagy olyasmi)

Ennyi idő után TÉNYLEG ideje már valami értelmeset is írnom ide. :)
Kezdeném azzal, hogy Angyalkával van egy közös blogunk - úgy gondoltam, jó lenne így megosztani az olaszországi és itthoni kalandokat, mert így mások is olvashatják (már aki kap meghívót, nyehehe), valamint rendszerezve maradnak a különböző (főként) vicces élmények. Valószínűleg némi átfedés is lesz a két blog között (valószínűleg = biztosan; némi = sok); most is onnan másolok ki ezt-azt, amit kiegészítek információmorzsákkal. (Avagy az információkhoz biggyesztek szösszeneteket a blogból - bár oda sem sikerült sokat írnom eleddig.)
Mostanában kicsit káosz az életem. Három helyen van fogkefém - azt hiszem, ez sokat elárul. Nem szeretem egyébként a helyzetet (ez úgy értendő, hogy bőven beérném két fogkefével is), nincsenek egy helyen a cuccaim, és persze mindig épp az kell, ami a másik lakásban van. Mindenesetre bízom benne, hogy hamarosan megoldódik ez a helyzet. Ezt leszámítva minden oké, kiegyensúlyozott és boldog vagyok (többé-kevésbé). Hála a barátoknak, és persze egy különleges személynek, aki nemrég érkezett az életembe. (No meg az is sokat számít, hogy más életformáktól (sajnálom, képtelen vagyok embernek nevezni az olyat, aminek nincsen gerince) megszabadultam - régen meg kellett volna tenni, de utólag könnyű okosnak lenni. :D Úgyhogy erre a helyzetre is alkalmazom a filozófiámat, miszerint jobb későn, mint soha. :D) Új barátok is akadnak szép számmal és mindig van mit csinálni, sosem unatkozom. :)
Részlet a másik blogból: "Pénteken átjött Peti este, meg Zsófi és Karesz beszélgetni, hát sírtunk sokat a röhögéstől, majd elmesélem, ezt nem lehet leírni, de annyit elárulok hogy a pocsolya-fejű ember és egy bizonyos kukilincs nagy szerephez jutott. (Mindenkinek jobb lesz, ha ezt nem magyarázom meg...)
Aztán szombaton meg este mentünk Rolf szülinapjára a Doors kocsmába, hát hű, jó buli volt nagyon, megismertem még egy csomó embert,  meg ittunk, meg jó volt a hangulat, meg a zene meg a társaság meg minden. :D Majd Moncsitól kapok képeket, ezeket fb-on is látni fogod, de azért szerintem majd teszek fel ide is párat, fel kell dobni a blogot. :))
Buli után hajnalban értünk haza, olyan 6 körül azt hiszem, szóval nem vagyok kipihent, főleg, hogy ma füvet is nyírtunk, de abszolút jól vagyok, minden értelemben, öröm van és bódottá'. :D"
Ide is jár néhány kép az említett eseményről. :)
Mosi, az ovis és Peti :)

Rolf, az ünnepelt :)

Mosi és én

Metááááál van

Moncsi és én - facepalm

Teljes mértékig képben  voltunk

















































































Azt hiszem, ez a néhány kép megfelelően illusztrálja azt az estét. :D No de nézzük a további eseményeket:
A Húsvéthoz nem sok köze volt a programjainknak, de remekül telt a hétvége így is. :)
Pénteken még itthon haldokoltam, mert a csütörtök este jól sikerült (egy állásinterjú után találkoztam Moncsival, hogy "lájtosan" iszogatunk, hát képzelheted - első busszal jöttem haza, szakadó esőben, hulla készen). Szombatra állatkert volt betervezve, de mire találkoztunk Petivel (du. fél 2 körül), már kezdett rosszra fordulni az idő, plusz eü. okok miatt amúgy sem voltam a topon, így kísérletet tettünk egy városligeti sétára, de mivel elkezdett szakadni az eső, inkább beültünk valahova. Először a Patkó Bandiban iszogattunk, majd később a Rockrandiban, itt már csatlakozott hozzánk Moncsi és Fejcsi is. No EZ az este tényleg lájtos volt, 11 után értem haza és mindössze egy macifröccsöt (vagy ahhoz hasonló valamit) fogyasztottam. :)
Vasárnap pedig a Rocktogonba mentünk húsvétolni Stonedirt koncertre. :D Előtte kicsit alapoztunk, úgyhogy jó hangulatban érkeztünk a helyszínre. Én végigzúztam a bulit, azóta is fáj mindenem, mintha mozsárban törtek volna össze, a nyakam évek óta nem sajgott ennyire, de megérte, irtó jó volt.
A Bakegérbe mentünk tovább (kicsit körülményes volt megtalálni, meglehetősen megkoptak az emlékeim a helyről); még mindig jó, kár, hogy kitették a szűrünket egykor, ezért a Király utcában kötöttünk ki, a Club 53-ban, ott is maradtunk nagyjából hajnalig. Mindenki igen jól volt, azt kell mondjam. :D
A húsvét hétfőt is pihenéssel/fetrengéssel töltöttem(tük), ma meg állásügyben mászkáltam, most meg szintén punnyadás van; a szokatlanul hideg idő miatt csöppet kehes lettem, és tényleg fáj mindenem - lehet öreg vagyok már a zúzáshoz. :D
Az egész hétvégéből csak az itthoni menü emlékeztetett arra, hogy ünnep van, de ez is épp elég volt - kellemesen telt a húsvét itt Hungáriában.
Nem is tudom, ezeket illusztráljam-e, de kallódik pár kép a gépen, úgyhogy miért ne. :D
Mosi a kiömlött vbk-t "söpri" vissza a pohárba...

Metál volt az este :D

Az elmaradhatatlan sör 

Nem igényel magyarázatot szerintem. :)




















































Gondolkozom, hogy azóta történt-e valami jelentőségteljes, de nem hiszem... Rengeteget mászkáltam munkaügyben, bejártam már szerintem egész Budapestet. Közben Kareszéknak is volt egy koncertje, nem volt rossz buli, bár azon kiakadtam, amikor a pultos lányzó megkérdezte, ásványvízzel vagy kólával kérem-e a fröccsöt... Khm. 
Hát, azt hiszem, egyelőre ennyi. Most jön megint egy hosszú hétvége, lesz program bőven, úgyhogy utána talán tartalmasabb bejegyzéssel tudok szolgálni, remélhetőleg vicces sztorikkal és képekkel tarkítva.
Addig is ajánlom a közös blogot és persze Angyalka privát naplóját - Firenzében is zajlik az élet. :)
Ó, és nemsokára lesz egy újabb aranyköpéses bejegyzés... gyűlnek a félrebeszélések szépen. :D

Pusszantás mindenkinek!!

ZoSo
YEEHAW!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése