2008. január 16., szerda

Vizsgák...


Hűha, elég rég írtam... Nem csoda, az utóbbi két hétben örültem, hogy élek. Most is elég kimerült vagyok, de holnap vizsga (mint eddig a héten minden nap...), szóval tanulnom kell. Hihetetlen, hogy mennyi minden el tudja venni az ember idejét az alvástól... Na majd bepótolom bőségesen a holnapi vizsga után.
A mai nap valami frenetikus volt, ugyanis kisebb ideggörcsökkel indult, mivel egyáltalán nem tanultam a vizsgára (mégpedig azért, mert a tegnapi finnugrisztika kettest meg kellett ünnepelni, szóval beültünk valahova EGY sörre - amiből aztán több lett xD), aztán levizsgáztam ötösre (mi lett volna, ha tanulok??), majd igyekeztem haza, hogy legyen elég időm pihenni és tanulni holnapra. Természetesen nem sokkal azelőtt, hogy hazaértem, belefutottunk egy balesetbe... Mármint nem szó szerint, csak elütöttek valakit, ezért az egész utat mentő és rendőrautók foglalták el. A baleset sajnos halálos kimenetelű volt, már csak a holttestet tudták elvinni a mentők... De mielőtt ez megtörtént volna, ott dekkoltunk egy órát, mire megérkeztek a helyszínelők és munkájuk végeztével el lehetett vinni az áldozatot és el lehetett engedni a forgalmat. Ez a közjáték egy kicsit elvette a kedvemet (meg az étvágyamat), ráadásul később értem haza, mint terveztem. Jellemző.
Múlt szombaton meg bementünk a könyvtárba, hogy elolvassunk még a hétfői vizsgára egy-két görög drámát, erre nem volt bent a könyv, sem az olvasóban, sem a kölcsönözhető könyvek között. Na sebaj, gondoltuk, akkor igyunk meg egy sört, ha már beutaztunk a belvárosba. A kocsmában, ahova mentünk, épp kifogyott az italkészlet (itt már azt mondtam, hogy ezt nem hiszem el), meg kellett várnunk, hogy feltöltsék. Hát, ilyen apró közjátékokkal tarkított az életem.
Körülbelül egy hete fejeztem be Stephen King-től a mobilt, és őszintén szólva nem voltam elájulva tőle... a stílus persze most is nagyszerű, a sztori is ötletes, de a "befejezése"...!
Most épp Al Pacinoról nemrég megjelent könyvet olvasom, egész érdekes (mivel nagyon szeretem a színészt, ezért számomra feltétlenül), csak nincs időm (illetve energiám) olvasni :/
Na jó, várnak a nyelvtudomány tételek (említettem már, hogy magyar szakos egyetemista vagyok? xD), úgyhogy megyek és elmélyedek a tudományokban.
Bye
ZoSo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése