2009. december 16., szerda

Aranyköpések Pt. 2.

Összegyűlt egy újabb adag hülyeség, gondoltam, ideje megosztani itt a blogban :D

Moncsi:
- Kérsz, ha igyál!
- Elégítsenek már végki!
- Barichello nem győzte meg a futamot.
- Ez a bizalomról szólt, csak kivetült a testületre. (Egy bizalom-köre nevű játékról, amelyben meg kellett érinteni másokat xD - a szerk.)
- Összerúgtuk a bort.


Sophie:
- Remélem a hatni tea fog.
- Az egy Dzsonszi, hogy a dolog... (fordítva... - a szerk.)
- A lépcsőn veszélyt írni sms...
- Könyvtárba a majd óra menjünk. (Óra után menjünk könyvtárba...valami ilyesmit akartam mondani és ez lett belőle xD)


Matyi:
- Segghez verné a földjét.
- Tudom szajnálni segényt.

Szabi:
- Abban a fazonban csávódtam.
- Kihugyozok rohanni. (Ez egy gyöngyszem! :D)
- Összemeréltem a csegállókat.
- Nem köpik a körmöd.


Egyéb:
Kicsi: Csak kutyát adtam a vacsorának.

Kicsi: Lacika volt nálunk lyukakat fúrni. (A kertben, fáknak - a szerk.)
Én (tréfásan): És élvezte?
Kicsi: Igazából én élveztem.


Hááát most ennyi, ha összegyűlik egy újabb adag, ismét beírom őket :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése