2009. december 16., szerda

Vizsgaidőszak

Nem jutott eszembe frappánsabb cím, szóval ez lesz és kész :D Ma kellett utoljára bemennem az egyetemre a szorgalmi időszakban... hétfőtől már vizsgaidőszak. Ha minden igaz, nekem január hatodikán lesz az első... Hogy miből, azt nem tudom :D Szokás szerint képben vagyok vizsgaügyben, és persze már halálra készültem magam... No jó, az egyikre elkezdtem olvasni, pontosabban előkotortam az egyik könyvet, ami tétel lesz :D
Az a baj, hogy eléggé eseménytelen az életem mostanában... Elkezdtem beszerezni az ajándékokat karácsonyra, anyuéknak megvan, a többi folyamatban :)
Mi a fenét írjak még? Jaaa, jövő májusban Metallica koncert Budapesten... hát van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem jutok ki... magas jegyárak, meg hát mire esetleg lenne pénzem, valszeg el is fogynak xDD Azért persze reménykedem, hogy nem :D Hasonlóképp vagyok a 30 Seconds To Mars-sal is... Ők márciusban koncerteznek Bécsben. Talán lesz annyi lóvém, hogy menjek, már ha van még jegy :D És akkor még nem beszéltem arról, hogy Slash is turnézni indul jövő tavasszal... bár először valószínűleg az Államokban, aztán jön csak Európába, de hát őt muszáj látnom, 1-es számú példakép *leborul*
Angyalkám jön haza jövő héten, és két ünnep között együtt is töltünk némi időt, alig várom ^^ Előre félek, mekkora bulizások lesznek, és milyen képek meg videók készülnek majd minderről, te jó ég xDD
Most pénteken meg Moncsival, Évivel meg még pár emberrel megyek All Innbe mulatni... az is ránk fér már, ez az utolsó 2-3 hét elég kemény volt a suliban.
Jujj, jut eszembe... Pár hete voltam az Álomautó múzeumban... Te jó ég, istenkém, de jó volt O_O Íme néhány kép:
A Stingray...egyszer lesz egy ilyenem

Egy gyönyörű Cadillac és én

Nagy kedvenc az Oldsmobile is...

És persze a Chevrolet

A többi megtekinthető facebookon :D Gyönyörű autók voltak, szerintem ha lesz miből, megyek még, valami eszméletlen...

No később írok még, vannak friss film- és könyvélményeim is, amiket meg akarok osztani :D
Most ennyi.

Bye,
ZoSo

1 megjegyzés:

  1. De jó, h vannak friss bejegyzések, már hiányoltam őket!! :) Bizony, hamarosan találkozunk és ismét jönnek a csodálatos fotók & videók... :D Már alig várom!!! És remélem, vmelyik kedvenced koncertje is összejön; ne feledd, ha esetleg Olaszo.-ban lépnének fel (és mjuk nem Palermóban, 1000 km-re innen xD ), szeretettel állok rendelkezésedre!! ;)
    Sok puszcsiiii!!! <3

    VálaszTörlés