2010. május 11., kedd

Május

Ugye, milyen frappáns cím? Ebben mindig is jó voltam :D
Elég rég írtam már "normális" bejegyzést, bár a dalszöveges-videósak miért ne volnának normálisak...? :D Pillanatnyi hangulatokat elég pontosan ki tudok velük fejezni.
Egy ilyen most-épp-mi-van-velem bejegyzéshez meg általánosan lusta vagyok, hiszen mindig baromi sok dolog történik, mire egy bejegyzés megírására rászánom magam.
Az elmúlt egy hónap pedig különösen mozgalmas volt... Volt egy szakítós húsvétom, ami bár időszerű volt, azért nem ment könnyen. Aztán most ismét nem vagyok egyedül, aminek az a következménye (vagy inkább hozadéka), hogy alig vagyok itthon, boldog vagyok, rendesen eszem, mindig van mit csinálni, és jó élni! Oké, most persze épp itthon vagyok, de hát közeleg az év vége az egyetemen, ez ezzel jár... Jesszus, hányszor fogadtam meg eddig, hogy fáradtan/részegen nem írok a blogba?? :D Most "csak" fáradt vagyok, de hát nem ez lesz az év bejegyzése, az biztos :D
Na mindegy, azt hiszem, annyi a lényeg, hogy köszönöm, jól vagyok :) Nem állok neki filozófiai mélységekben elemezni ezt a "jóllevést", aki tudja, az tudja (igaz, Mama? :D), hogy pontosan ez mit jelent, és látszik is rajtam állítólag :D Kivirultam, vagy mifene... Bár ehhez a tavasznak is köze lehet, a téltől már teljesen befordultam, szinte könyörögtem egy kis langymelegért és napsütésért :D
Hű, most abba is hagyom, mert egyre kuszább leszek (illetve nem én, hanem amit írok), majd legközelebb igyekszem tartalmasabb lenni (illetve nem én, hanem amit írok) :D

Bye!
ZoSo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése