2011. augusztus 8., hétfő

Álmos vasárnap, hétfőn

A címre itt a magyarázat, egy msnből kiragadott részlet:
Sophie says (18:32):
*további szép vasárnapot ^^
Zsófi says (18:33):
*anyuska
*ma hétfő van :P
Sophie says (18:33):
*igen? haha
*jó tudni :D:D

Másnapos vagyok, és rettentő álmos. Mostanában állandóan álmos vagyok, szerintem tutira az időjárás miatt (jó, meg pluszban az a kismillió dolog, ami bosszant).
Említettem már, hogy elköltöztem otthonról? Tavaly november közepén lett hivatalos, de igazából október eleje óta nem igazán tartózkodtam otthon. Azaz szülőknél, mert most ez az otthon. (Az is otthon, csak másképp. Azt hiszem, ezt Angyalka tudná a leginkább megérteni, neki van a legtöbb otthona ismerőseim között :))
Szóval végre saját, független életem van. Jó, nagyjából független, mert drága szüleim igyekeznek mindenbe beleszólni, de segítenek is sokat.
Már csak az kéne, hogy az egyetem ne belőlem akarjon megélni és lediplomázhassak végre :D
Na, most ennyi, ideje valami vacsorát rittyenteni meg rendet tenni.

Bye!

ZoSo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése