2011. augusztus 1., hétfő

Újra


A cím egyrészt azért, mert ezt a dalt (azt hiszem) már egyszer feltettem a blogba (lehet, hogy nem pont ide), másrészt mert újra itt vagyok. :)
Sokat nem írok most, mert késő van és viszonylag korán kelek, de gondoltam, némi életjelet illik adni már :D
Hét hónapja nem volt értelmes bejegyzésem... no nem mintha hatalmas olvasóközönségem volna, de akkor is.
Apránként megpróbálom majd elmesélni, mi minden is történt velem ennyi idő alatt, bár nem lesz egyszerű. Azért igyekezni fogok, ígérem :) Kezdetnek jön majd egy koncertbeszámoló (mily meglepő), mivel 13-án ismét láthattam élőben a Whitesnake-et :)
No, vár az ágy, még bebiggyesztem a napi King idézetet, aztán holnap (azaz ma) jelentkezem ismét.
Jó éjszakát!

Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése