2012. június 15., péntek

"Diplomát szerzett"


Tisztelt Hallgató!

Tájékoztatjuk, hogy MAGYAR (BMR-MAJ) képzésének tanulmányi státusza változtatásra került. ’Sikertelen záróvizsga’ státuszról ’Diplomát szerzett’ státuszra.  H.A. módosította 2012.06.14. dátummal.


Igen, végre elköszönhetek az egyetemtől, a tanulástól, a stressztől... 5 év után végeztem. Most egy darabig nem akarok iskolát látni sem, bár biztosan rám tör majd előbb-utóbb a tanulni akarás... De egyelőre remekül elvagyok nélküle. :D

Mindenesetre azért sok-sok pozitív élménnyel is gazdagodtam, mióta 2007-ben beiratkoztam a KRE bölcsészkarára. (Kár, hogy ezeket az élményeket sikeresen elcs*szték nekem.) Itt ismertem meg máig egyik legjobb barátnőmet, Moncsit. :) Plusz pár tanárt, akiknek az óráira akkor is szerettem bejárni, ha nem érdekelt, amit tanítanak, illetőleg képesek voltak velem megszerettetni olyan dolgokat, amiket azelőtt ki nem állhattam. Így például Bene Sándor tanár úrnak köszönöm, hogy be tudta nekem úgy mutatni Zrínyi Miklóst, hogy a mai napig is az egyik kedvenc irodalmi/történelmi alakommá avanzsált. De köszönet jár még Dr. Török Lajos, Dr. Kulin Ferenc, Dr. Hermann Zoltán, Dr. Mészáros Márton és Dr. Nyilasy Balázs tanár uraknak az irodalom, Dr. Csontos Nóra és Dr. Posgay Ildikó tanárnőknek a nyelvészeti tanszékről a sok kellemes percért és szeretni való tanóráikért. Külön hála Dr. Bertha Zoltán és Dr. Géher István tanár uraknak a szakdolgozati segítségért, és bár az én hibámból nem olyan lett a dolgozat, amilyet elképzeltem (hiába, lustaság fél egészség), de azért nagyon szeretem a végeredményt. :)


Remélem nemsokára a kezemben tarthatom a diplomát is... Örülök, hogy "megszabadultam", de úgy éreztem, mindenképpen jár a köszönet, hisz gazdagabb lettem. :)


ZoSo

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok itt is, és jó olvasni a külön kiemelt pozitív emlékeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Angyalom!! Igen, én is úgy gondoltam, hogy jobb a szépre emlékezni, most, hogy már vége. :)

    VálaszTörlés