2012. július 12., csütörtök

Arachno-mánia

Mindig is vonzott a gondolat, hogy tartsak valami nem mindennapi állatot; nem feltétlenül egzotikusat, de valami szokatlant. Még tavaly gondolkodtam a patkányon (ez az ötlet még mindig nem elvetendő), no meg a kígyóféléken (erősen át kell gondolnom, mert nem szeretem a "háziállatomat" élő emlősökkel etetni...).

Aztán jött az ötlet - fogalmam sincs, honnan, talán a kútból, ami valahol a fejemben van, és ahonnan minden különös ötletem, novellám származik -, hogy tartsak madárpókot. És azóta is kitartok emellett, persze előbb rendbe kell hoznom teljesen az életem, de aztán mindenképp lesz egy ilyen soklábú kis lakótársam. (És nem mondtam le a kutyáról-macskáról sem ;))

Valószínűleg kezdetnek a legnépszerűbb vagy inkább legismertebb faj költözik be:
Ő egy Brachypelma smithi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése