2012. július 26., csütörtök

Összefoglaló

No nézzük csak, mi is történt, mióta nem írtam...
Betöltöttem a huszonnyolcat, erről többet nem is érdemes regélni. :D Jó születésnap volt egyébként, előtte házibulival, aznap kettesben ünnepléssel.
Az utána következő hétvége aktívan telt, bringázással, bulizással, vasárnap egy kis pihenéssel Petimnél.
Tizennyolcadikán (szerda) Moncsi is öregedett, így azt is megünnepeltük, iszogattunk csöppet majd lekéstem az utolsó buszt és sétáltam haza, de sebaj, megérte. :D
Csütörtökön szüleim elutaztak nyaralni, így itt maradtam, hogy vigyázzak a házra - persze nem egyedül, Peti itt volt velem péntektől szerda (tegnap) reggelig. :) Sokat bicajoztunk, jókat ettünk, jó volt ez a pár nap.
Hmm, röviden azt hiszem, ennyi, pár képpel illusztrálom még az eseményeket, aztán jelentkezem, ha említésre méltó dolog történik. :))

Ez a csomag várt Petinél a szülinapomon :)
Suzy még mindig tündérbogár (amikor nem akarja leharapni valamelyik végtagunkat)
Takarítás közben előkerült a régi cigarettásdoboz gyűjteményem

Ide kirándultunk Moncsival, mert egy EB játékon nyertem egy üveg Unicum szilvát :D

 Aminek így örültem :)
Szülinapi csocsó
Lesifotó :)
Hosszú az út hazafelé...
Kirándulás Diósdon

Ezt nem mi tettük oda, de muris



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek; azt, amelyiken a kövön ülve mosolyogsz, nem láttam FB-n, pedig nagyon klassz fotó :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Szerintem nem olyan jó kép, de gondoltam, ide a blogba elmegy. :D
    Leszek majd gmail chaten ám valamikor, meg a mailedre is fogok válaszolni!! :)

    VálaszTörlés
  3. Okécsi, gondoltam!^^ Hétvégén, ill. hétfőn-kedden is előfordulok majd MSN-en és gmail chaten. Jó 7végét Neked, Nektek :)

    VálaszTörlés