2014. január 26., vasárnap

Anakin és egyéb történések

No mielőtt átcsapna egy tematikus Nagy Sándor blogba a blogom (hehe), írok szerény kis életünkről is pár sort. :)
Az év utolsó két hónapja sok munkával és rohangálással telt, naná, jött a karácsony... De sikerült mindenkinek időben megvenni mindent, és jól ki is költekezni, most próbálunk felállni a totális anyagi csődből (ami lassan sikerül is, mert az idei évre is megkaptam a szerződést a kiadótól és az irodában is többet vagyok). Még októberben vettünk végre egy mosógépet, sosem gondoltam, hogy ennek majd ennyire tudok örülni. :D Aztán karácsony alkalmából beszereztük a régóta vágyott olajsütőt is, így megoldódott a "sült krumplit akarok enni, de olyan macerás" kérdés is.
A karácsony nyugisan lezajlott, előtte Peti volt beteg, alatta meg én, de nem volt vészes. Ja, és 25-én tesót hozott Nérónak a Jézuska, Anakin személyében, ő az:

Anyu közbenjárásával lett ingyen igazi fenyőfánk is karácsonyra, az évek óta megszokott műfenyő után igazi illat-orgia volt ez nekünk. :) Kaptunk sok-sok hasznos dolgot is ajándékba a rokonságtól. 


Egy nem túl jól sikerült kép a fáról.
A szilvesztert itthon töltöttük, egyrészt nem volt a láthatáron ígéretes buli-lehetőség, másrészt jobban esett pihenni a sok hajtás után, szóval kettecskén pálinkáztunk hajnalig. :) 
Januárban pedig folytatódott a munka, egyelőre szórakozásra nem nagyon volt alkalmunk - illetve most lett volna, de ismét lebetegedtünk, így ez kimaradt. 
Jaaa, és decemberben itt járt ismét Angyalom is, kép nem készült most, de remekül mulattunk. ;)
Hmm, azt hiszem, most ennyi, később még jelentkezem. :)



2 megjegyzés:

  1. Te, ez a tematikus Nagy Sándor-blog nem is hülyeség, én pl. értékelnék egy ilyet! Tudod ám, h ezzel ötletet adtál (természetesen nem Nagy Sándor témáját illetően)? Csak az a gond, h a személyes blogomra sem jut időm. Na majd egyszer :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem megvalósítható mindkettő, vágj bele te is!! ;)

    VálaszTörlés