2012. szeptember 7., péntek

Az elmúlt hetek...

... nem voltak éppen pörgősek, mivel Péterem lesérült kicsit (nem jó, ha az ember lábára esik egy tégla, főleg ha kettő), így nem tudtunk hódolni sportolási szenvedélyünknek. Főként pihentünk, filmet néztünk, ő programozott, én finnül tanultam, szóval végül is nem telt haszontalanul az idő, csak már mindkettőnknek hiányzik a mászkálás, igyekszünk is pótolni majd. :)
Pár képet teszek azért fel addig is, aztán remélem, most már tényleg lesz miről beszámolnom. :) (A szeptember 19-ei Tim Ripper Owens koncertről például biztosan. :))
Amália itt járt látogatóban és nagyon jól érezte magát. :)
Új helyen a szépségem.
Mostanában ez a módi.
Dobozba bármi áron.
Egyre szebb ez a cica. :)
Így tanuljunk finn szavakat: címkézzük fel a tárgyakat otthon.
Na jó, ezt a csak a hűtővel csináltam.
Nekem van a legjobb anyukám - hozott nekem fánkot. :)
És végre megvannak a jegyek! :)
Már fél éve... hihetetlen.
No EZ az igazi finn vodka.

2 megjegyzés:

  1. Az a fura szó, amit a hűtőre írtál, az tehát hűtőt jelent? :)
    (u.i.: Amúgy azt írtad a Finno.-t éltető bejegyzésben, h hamarosan beszámolsz itt a "finn mánia" okairól, arról nem lesz írás?^^ Nem számonkérés akar lenni természetesen, mert pl. én is ígértem koncertbeszámolókat a blogomon, amelyek [sajna] azóta sem készültek el... :P )
    Puszcsik!

    VálaszTörlés
  2. Igen, a jääkaappi a hűtő :) olyan aranyos ez a nyelv :))
    És lesz olyan bejegyzés, csak ahhoz jobban össze kell szednem a gondolataimat, és amikor végre eljutok a blogírásig, akkor ez valahogy nem megy. :D:D
    Én is várom a koncertbeszámolókat... :P :D:D
    Puszcsiiik!

    VálaszTörlés