2012. szeptember 7., péntek

Retró

Ma keresgéltem a kamrában, és bár a keresett könyvet nem találtam meg, de belebotlottam gyermekkorom emlékeibe... egyrészt az összes mesekönyvem megvan, aminek nagyon örülök, imádtam azokat a meséket (magyar mesék és Andersen meg Grimm), valamint ez a régi - gondolom készségfejlesztő - játék is a kezembe akadt.

Made in Czechoslovakia. A neve rejtély. (Mármint nem ez a neve. Értjük, ugye.)
Az első, amit hirtelen alkottam belőle...
...és amire tulajdonképpen való.
Sajnos hiányos, de ennyi év után ez nem csoda.



2 megjegyzés:

  1. Beírtam a Google fordítóba, h "barevna skladanka", és az jött ki, h "festék Puzzles". :D
    A finn zászló nagyon menő, a többi színkombináció pedig igazán nativi americani-jellegű (majd egyszer A.-nak is odaadjuk, ha Nálad leszünk, és belefáradok a tolmácsolásba, hátha ellesz vele egy darabig :D ).

    VálaszTörlés
  2. Jáááj, most elképzeltem, ahogy A. ezzel játszik, míg mi magyarul locsogunk. :D:D:D ÁÁÁÁÁÁ! :D:D

    VálaszTörlés